星期四, 八月 14, 2008

EX-TD18聚会记 (10/8/2008)

本来真的犹疑了很久
这个叫Kinz的老朋友约去“打边炉”
这因为所选的地方实在太远
在这里我并没有车
而且是约在晚上
几个家伙聚在一起铁定是吹水到很夜的
就算能赴约,回家也是一个大问题

就在我一直考虑时候
突然就有另外一位朋友简讯给我了
就问道:“今晚你有去吗?”
嘿嘿
Chance Chancez!!!!
拨了个电给他,细问他如何要过去了
终于边了解到另外一位朋友驾车
匆忙之中,我便赶到他们家,搭搭顺风车

这次聚会中
仿佛回到了Foundation TD18那我们自认最辉煌的时期=p
两位失去联络的朋友们样貌上都没什么改变(才不见一年啦)
很自然的一见到他们就
“Wei wei wei,好久不见哦!”(sincerely)
“You turn up finally hah"(sarcastic tone)
这“you”指的便是我
因为我已经放了他们好几次“飞机”=p

我们这群人
还是老样子

Kinz:Welcome to my mansion, my 400 maids is now cleaning my room, and i parked my Lamborghini in the secret underground.
**The core, a man who always stay connected with the others.

Vincent: Hmm..I wonder where's my driver ah..
**Easygoing lifestyle. Shares a lot.

Sam: the longest distance isn't the separating earth and sky, but it's you don't know i love you when we are actually so close to each other.
**Have points in his words.

Zi Qin: fulamak...let's go gaming before final exam!
**Exam is nothing.

Daryl: (roar!) this piece of meat is mine, MINE!
** I like his blog http://simplydevil.blogspot.com/

Wen Fei: (with rollling eyes) Wuuu my SUSU...
**Creative talent shown in guitar especially for the "at the back there" song creation.

Jee Long: errr....ah....erm...halo..i am fuh...fuh....fuh...pak choyyyy
**world record holder for slowest eating speed last time. Latest update, eating speed improved to 2 mouth movements per second.

Jason: (pointing himself) CALL ME JASON
**a bit shy?

Father:....heheh
**the only one not from TD18, must ajak for gaming.

Sau Hwui: Your girlfriend is not prettier than mine. Wakakaka..
**Don't want describe him. See him too much in my class.


大伙们就爱坐在一起吹吹水
说说某个“话题”
而这“话题”真得很强,基本上每一次见面都少不了
我觉得这快要变Trademark
嘿嘿
我们还可以肯定说
如果将来大家认不出对方
那便提提那“话题”
就一定知道,我们都是TD18老朋友=p

哦对!在这要特别感谢Sam
我就是坐了他的车
还特地送我回家
谢谢啦!=)

然后的聚会呢
我把照片都上载来让瞧瞧吧!

没有评论: