星期日, 二月 15, 2009

情人节


这原本是朋友要说的冷笑话,
但我却觉得有意思,那句:
“有人追必定有人跑。”

你跑得太快,
偶尔我觉得快追不上你时,
你又突然的出现在我面前,
给了我一些安慰。

当我以为你会一直陪我走时,
你又突然的停住了。
我放慢了脚步,等你,
你却没有跟上来。

我到头走回去,
想要牵着你一起继续走,
却发现你一直在看着起点。

或许是我的时间交错了;
起跑点上我便已经注定输了。
奇怪我还是觉得很平静;
我想我明白你的留恋,
因为我也是很不舍我们的交叉点。
虽然我一直认为,
只要我们的脚步配合的了,
我们便能肩靠着肩,手牵着手,
一起走。

你,知道我在等你吧?

今天情人节。
你被多少人祝福了?
你的情人节快乐吗?

7 条评论:

匿名 说...

情人节快乐。。
有种莫名的无奈。。
要加油哦~

匿名 说...

happy belated valentine day...

乔伊斯~jOyCe 说...

happy belated valentine's day!^^

applegate 说...

Everybuddy up there~happy valentine's too~=)

Caris 说...

LOL~~
May i join u all here?? ha~

Happy Belated Valentine DAY!!

Claira❤ღ1_3 说...

AGAIN~!!
U know wat i wanna say de..~~"
I wished u dat day at msn since u got find me..
hehe...
oh ya...
u chinese getting better n better...
till i see le oso want say a word...
"zhan" ^^
mean v.good...
kakaxx...
hardworking update more ooo...
i might be lazy updating...=p

applegate 说...

Caris, Well, already 4 days after u joined us, and 8 days only I replied, so I guess valentine doesn't really means anything for us(*after refering to ur post) haha=p

Yee san, haha! I know I know! Thank you!=) and thank you for ur compliment too=)